Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

6o GTC CW CUP results..

Καταρχήν θερμά συγχαρητήρια στον καλό φίλο Κώστα SV4FFL για την άξια πρωτιά του.

Επίσης να τονίσω πως από λάθος έχω μπει στην τελική κατάταξη καθώς έστειλα μόνο check log και όχι συμμετοχή, προφανώς ο φίλος μου Στάθης δεν το είδε στο mail που έστειλα..


και αυτό γιατί ξεκινώντας ο διαγωνισμός έπεσε στην αντίληψη μου να ανακοινώνονται επαφές που έχουν γίνει ήδη με την μορφή τρολαρίσματος στο facebook  από γνωστό συνάδελφο, ήδη από το πρώτο μισάωρο διέκοψα την συμμετοχή μου και αφιέρωσα τον χρόνο μου μόνο και μόνο για να δώσω πόντους σε καλούς φίλους που συμμετείχαν.

ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ κάτι πρέπει να κάνουμε, ο διαγωνισμός έχει απαξιωθεί και αν δεν λάβουμε τα μέτρα μας έγκαιρα θα σβήσει, κάτι που απεύχομαι φυσικά.

Με την προυπόθεση ότι όλοι μας θα βοηθήσουμε τον διαγωνισμό να παραμείνει ζωντανός...ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ στον αέρα!!

e e
CW Fun

1 σχόλιο:

Efstathios Maliakis, SV5DKL είπε...

Ένας champion δεν στέλνει ποτέ checklog. Ειτε συμμετεχει, ειτε όχι. Δικαιολογίες του στυλ κάποιος, κάπου, καποτε ... αλλού. Κι αν δεν έγινε κατανοητό, για δική σου προστασία συμπεριεληφθεις στην Κατηγορία Α'. 73