Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

Όταν ο Χάρης έχει κέφια!!

Δέχτηκα την παρατήρηση από τον ΟΑΑ πριν λίγες μέρες μέσω του blog....

ναι ναι γκέκα, να βγεις ΚΑΙ στο ARRL EME Contest όπως βγήκες στο ARI ΕΜΕ και στα υπόλοιπα. Εσύ και ο άλλος ο φίλος σου ο ΟΑΑ. Συγχαρητήρια και στους δύο σας για την μεγάλη σας επιτυχία στο να είστε απών....

Να δώ πότε θα ολοκληρωθούν αυτά που μόνιμα φτιάχνεις και εσύ και αυτός.

ΟΑΑ

ΑΠΑΝΤΩ.
Οι εργασίες προχωρούν άσχετα αν έχω βγει εκτός από οποιοδήποτε χρονοδιάγραμμα και αν έβαλα. Αν τηρούνταν σωστά όλα θα ανησυχούσα για μένα!! Οι εργασίες είναι πάρα πολλές που πρέπει να γίνουν καθώς ξεκινούν όλα από την αρχή, η δε τεχνογνωσία στο αντικείμενο είναι περιορισμένη. Φυσικά οι οικονομικοί πόροι έχουν στραγγίξει προ πολλού!!

Ξεκινώ μια σειρά αναρτήσεων με την πρόοδο των εργασιών, σίγουρα κάποιες λύσεις που έχω βρει θα βοηθήσουν...δωρεάν...

Θα ξεκινήσω λίγο ανάποδα, από την μέση της κατασκευής βάζοντας ένα κουίζ. Τι ακριβώς είναι το εξάρτημα στις παρακάτω φωτογραφίες και που χρησιμεύει;;; Φτάνοντας στο συγκεκριμμένο σημείο της κατασκευής κόλλησα. Ήταν εκτός των δυνατοτήτων μου, χρειάζονταν οπωσδήποτε τόρνος αλλά το πιο βασικό μάστορας που να του κόβει το νιονιό, κάτι που δεν υπάρχει στο νησί. Απευθύνθηκα στον Χάρη SV3AQO ο οποίος και μου το έφτιαξε...
δωρεάν...το τονίζω ΔΩΡΕΑΝ.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Χάρης με την εμπειρία του βοηθάει τις ΕΜΕ ανησυχίες μας, σε προβλήματα που έχουμε αντιμετωπίσει κατά καιρούς εγώ και ο Κώστας ΟΑΑ ήταν πάντα δίπλα μας και πάντα ΔΩΡΕΑΝ. Η απάντηση στο πρόβλημα πάντα είναι η ίδια..στείλε διαστάσεις, είσαι έτοιμος!!




















Και μην μου πείτε πάλι ότι είμαι εκτός θεματολογίας, αφορά το EME CW που διώκεται απο το καταραμένο mode που είναι 300 φορές ευκολότερο , τσατ , λογγερ και μπλα μπλα μπλα μπλα...να συνεχίσω;;;

e e
CW Fun



2 σχόλια:

CW Fun είπε...

Για τον φίλο που ρώτησε αν πρόκειται για ανοξείδωτο σκεύος θα πω όχι.

Βέβαια ως όφειλα ρώτησα τον κατασκευαστή και η απάντηση ήταν η ίδια....ΣΤΕΙΛΕ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ, να το βολέψουμε το παληκάρι!!

Ανώνυμος είπε...

αυτά κάνει ο Χάρης και χαλάει την πιάτσα.